دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مهر 1403 - 09:57

رئیس دانشگاه آزاد دزفول: مجمع خیرین علمی راه‌اندازی شود

رئیس دانشگاه آزاد دزفول: مجمع خیرین علمی راه‌اندازی شود
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با ارائه پیشنهاد راه‌اندازی مجمع خیرین علمی در دانشکده پرستاری و مامایی این دانشگاه گفت: این مجمع می‌تواند به ارتقا و توسعه فعالیت‌های علمی و آموزشی دانشکده کمک کند.
کد خبر : 935300

به گزارش خبرنگار آنا، سید محمدمهدی صافی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در نشست هم‌اندیشی استادان و کارکنان دانشکده پرستاری و مامایی این دانشگاه به سوالات و نگرانی‌های مطرح شده پاسخ داد و با توجه به اهمیت شناسایی ریشه‌های مشکلات و ارائه راهکار‌های مؤثر بر عزم دانشگاه برای رفع این مسائل از طریق اتخاذ تدابیر لازم تأکید کرد.

صافی پیشنهاد راه‌اندازی مجمع خیرین علمی را مطرح کرد و افزود: این مجمع می‌تواند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانشکده و همکاری با متخصصان و صاحب‌نظران شهرستان به ویژه استادان همکار به ارتقا و توسعه فعالیت‌های علمی و آموزشی دانشکده یاری رساند.

مریم امیری رئیس دانشکده پرستاری و مامایی واحد دزفول هم با ارائه گزارشی از تعداد دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشکده به بررسی ظرفیت‌های موجود برای توسعه رشته‌های علوم پزشکی پرداخته و راهکار‌هایی را برای بهبود شرایط آموزشی و پژوهشی پیشنهاد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب